Comments - Busty Blonde Bounces in a Raptor

Published: Feb 18, 2013
Description: After a lengthy hiatus, the classic well-stacked-girl-in-fast-car video has returned to the small screen. This time round the car isn’t especially fast. But don’t worry - the girl is still well stack...
Add Comments 0
Description: When the ute lands after getting some serious air, Gisele’s ample assets react accordingly. Check out the video if you're a fan of watching the female form in exaggerated proportions.
Add Comments 23
ejc6 Feb 28, 2013
vid is amazing lol
Jeric Joseph Feb 22, 2013
Wow, look at the size......of the jump that raptor went off of!!
Kevin M. Hogan Feb 20, 2013
She is hot, but she is also extremely annoying whenever she speaks, LOL! Ck out her website where her clothes seem to magically fall off regularly...just turn the sound off ;) enjoy!
Stefan Shand Feb 19, 2013
I like it
Justin Johnson Feb 19, 2013
I have got to type, I'm pretty impressed with the CB community. Only 25 posts now. If I wanted to look at woman, there are other apps and sites. Lets keep it tasteful, minus some of the poor attitudes from other members.
Kevin Kovac Feb 19, 2013
This is the dumbest crap ever
Kwayne Bryant Feb 19, 2013
She's hot, not gunna lie! :)
Ryan Lopez Feb 19, 2013
I read all the comment first got excited the after the video nothing
Anthony J. Mitchell Feb 19, 2013
I can just imagine the conversation before the drive. Please make sure to keep your tit tays exposed as much as possible by remov
Brian Howard Feb 18, 2013
Sounds like a smoker
Jake Dula Feb 18, 2013
Ben ha that... in his dreams ROFL
Tyler Wallace Feb 18, 2013
This is a pornographic app
Antonio Falsetti Feb 18, 2013
Thank you. It's what I do.
Adenis KalashNikov Ruci Feb 18, 2013
Seatbelt
Adenis KalashNikov Ruci Feb 18, 2013
Damn the outside world has never looked so good.... Lol joke. Her tits suck in the seatbelt
Lou Guerrero Feb 18, 2013
She can jump on my raptor.
Jesse Jalapeno Feb 18, 2013
@Antonio, defiantly comment off the day
Eric Michalak Feb 18, 2013
I feel like not properly wearing a seatbelt in that situation could end very badly.
Austin Bride Feb 18, 2013
Antonio that's comment of the day.
Antonio Falsetti Feb 18, 2013
There's a lot of plastic in that truck. Even more when she got in the passenger seat.
Jean-Philip Federico Feb 18, 2013
WoW !! Nice Girl & nice truck !!
Patrick Schalk Feb 18, 2013
She's wearing too many clothes
Henz Herrero Feb 18, 2013
Titty shot titty show sllloowww mowww bouncing titty shot
Craig Lafey Feb 19, 2013
Yea she's gorgeous.
Ceyda Deniz Gurler Feb 19, 2013
I think she is really pretty. The prettiest girl in that kind of videos..
Victor Pitts Feb 18, 2013
What about the face?! LMAO
Aaron Crisp Feb 18, 2013
Jack you make me proud.