Comments - Teenager Builds Supra Replica from Celica

Published: Feb 16, 2013
Description: The fourth-generation Toyota Supra is a rare beast on this side of the Atlantic, with low mileage models in decent nick fetching around $40,000 on the used car market. It seems that it's also in high...
Add Comments 12
Sean Gillespie Feb 21, 2013
That's what I said!
Ahmed Al Harthy Feb 18, 2013
40k ? What? I'd rather get a used m3 lol
Cory Olner Feb 17, 2013
Holy crap another celica supra! I thought they stopped making these.
Ashton Summers Feb 17, 2013
Actually, that makes sense, forgot about that part.
Peter Skorokhodov Feb 17, 2013
because gas prices are through the roof. no one wants to drive cars
Ashton Summers Feb 17, 2013
@Chris. How do you guys in England get cars for so cheap?
Matt Piccolo Feb 17, 2013
If they were a rip off no one would buy them. If no one bought them they wouldn't cost that much. They're that price for a reason
Matt Piccolo Feb 17, 2013
@ Tyler, ahah not really
David Gomez Feb 17, 2013
Supply and demand I guess.
Tyler Tarbox Feb 17, 2013
Huge rip off for $40K
Chris Mallinson Feb 17, 2013
You can pick one up in the uk for about £2000
Thibault Leroy Feb 17, 2013
Wow! in France you can get one with around 100.000 km (ok thats alot) for around 5000$ or less
Tom Cooney Mar 31, 2014
It's all fun and games till people see your front wheels spinning
Alex Medvedev Feb 18, 2013
Not bad you can tell by side windows but other then that front looks good
Victor Pitts Feb 18, 2013
Hmmm... Not too bad!
Moe Salim Feb 18, 2013
Seems legit
Tim Preisinger Feb 17, 2013
That's actually pretty impressive
Zaire Wilkins Feb 17, 2013
He got time for dat
Zachary Sindelar Feb 17, 2013
Not bad!
Drew Humphrey Feb 17, 2013
@Jack That's irrelevant. He wanted a Supra so he tried to replicate one with a Celica.
Jt Collier Feb 17, 2013
Much better looking than a celica. the celica is probably one of the worst looking cars i have ever seen
Ben Knorr Feb 17, 2013
nice job!
James Salaba Feb 17, 2013
Stunning!
Patrick Schalk Feb 17, 2013
Not too shabby. Props.
Matt Piccolo Feb 17, 2013
Damn, that looks great! Good job!
Chris Huff Feb 17, 2013
Damn good job
Dmitri Ivanov Feb 17, 2013
Supra*!!! :/
Dmitri Ivanov Feb 17, 2013
Supr*
Dmitri Ivanov Feb 17, 2013
Damn, to the naked eye, it sure looks like a suprs
Rakesh Senthivelan Feb 17, 2013
A teen that can actually do good to car!
Author Norman R. Colson Feb 17, 2013
I don't know you can tell its not a supra +10 for ingenuity
Jommel Marcella Feb 17, 2013
That person made a fair job of it.
Description: For starters you get a 1994 Celica. Add to that Supra-style front and rear ends, a genuine Toyota red and black paint job, a carbon-fiber hood, rocker panels, 19-inch Lenzo alloys, and a 2.0-liter tur...
Add Comments 9
Reese Fenske Feb 18, 2013
he did a great job but with fwd it's just not the same
Dave Rain Feb 17, 2013
I'm not into replicas, but he did a good job.
Ashton Summers Feb 17, 2013
It works so long as he doesn't race. The look on the other drivers face when he was expecting to be beaten, but won instead would be priceless.
Glen Casado Feb 17, 2013
He did a great job ! But really c'mon man buy a shell n start from there from the ground up. Overall I give him props for the build
Kyle Rawn Feb 17, 2013
Nope. Used NA automatics are still above this price tag. Cheapest TT manual I've seen is 22k with over 170k miles.
Guo-Sheng Huang Feb 17, 2013
With the cost of all the modifications both exterior and power, was he sure that he couldn't afford a used Supra?
Ellis Yi Feb 17, 2013
Honestly without that 2JZ under the hood it aint no Supra regardless
Darren Nardo Feb 17, 2013
He's selling it cause after all that its still front wheel drive! Pretty cool though!!
Miranda Nearlydriftingondreams Pavelle Feb 17, 2013
For a teenager, that's good. Dunno why he's selling it.
Ishan Dogra May 05, 2013
SUPRA<3
Alex Medvedev Feb 18, 2013
Back end good too
Nicolai Stålstrøm Dalen Feb 17, 2013
I was too chris
Chris Bullock Feb 17, 2013
@Jordan I was wondering the same thing...
Jordan Smith Feb 17, 2013
What the hell is up with the layout of this article?
Nikita Traynin Feb 17, 2013
Well done! But i personally think the front is the best, not the back
Braxton Omgbased Booker Feb 17, 2013
Rear ends pretty sexy
Jayson Lankster Feb 19, 2013
Completely agree. As soon as I saw it the shape kinda confused me. Haha
Alex Medvedev Feb 18, 2013
This is where you can tell its fake
Alex Smith Feb 18, 2013
Nice fart cannon
Vlad Lukyan Feb 17, 2013
Looks very legit
Jesse Jalapeno Feb 17, 2013
He did a good job
Jt Collier Feb 17, 2013
very nice job.
Adam Thomson Feb 19, 2013
Not bad interior!
Austin Bride Feb 17, 2013
I can't either this is glitched to hell
Jordan Smith Feb 17, 2013
I can't be the only one not able to see any pictures right?
Joe Paul Feb 17, 2013
I think it is a shape changing shift knob. Very rare and only available in Sweden. Obviously.
William Downs Feb 17, 2013
Hmmmm... Idk maybe he changed the shift knob, u know that is very easy and possible to do
Matt Sutton Feb 17, 2013
Theres also what looks to be a chrome insert around the shift lever in the second pic. Something isnt right here.
Brandon Metzger Feb 17, 2013
I saw that too John.. Weird.
Jake Dula Feb 17, 2013
Good catch, that's kinda odd.
John M Weishahn Feb 17, 2013
Two photos, two different shift knobs?
Daniel N N Sørensen Feb 19, 2013
It's not sticker, but a real carbon hood, with red paint.
Jt Collier Feb 17, 2013
the stickers are a bit tacky and but at least theyre done a lot more tastefully than the riced civics out there. and get it right, that HKS sticker alone nets you 5 extra ponies
Jake Dula Feb 17, 2013
Those stickers add 1 hp each.